van conmigo hacia la poesía...

un soneto asonante entre versos libres en gallego - Variedad de estilos poéticos

 yo, autonostálgico - Verso libre

descúbrome chamando á porta
unha voz dende dentro pregunta
quen será que vén á hora esta?
imaxínome ao meu mesmo vir
pecho os ollos para soñarme
e teño nostalgias do meu mesmo
.
tanto fágome falta, que chorando
pecho a porta do meu, por dentro
.

#español#

me descubro llamando a la puerta
una voz desde dentro pregunta
¿quien será que viene a la hora esta?
me imagino a mi mismo venir
cierro los ojos para soñarme
y tengo nostalgias de mi mismo
.
tanto me hago falta, que llorando
cierro la puerta de mi, por dentro
.




cuando eres silencio - Soneto asonante
fagocita o silencio o teu recordo
e é unha sensación estrafalaria,
estes ollos suicidas onde encerro
a besta da noite, son a miña lápida
.
é sempre ineludible este momento,
onde a soidade intermediaria
parece converterme nun pequeno
que non sabe vivir na distancia
.
e por entre o silencio, un silente
berro que me atormenta faise eterno
a túa boca noutro mundo quere falar?
.
finalmente o meu corpo xa non é tal
o silencio fíxose carcereiro
e enveléname un sono desgarrante
.


#español#
fagocita el silencio tu recuerdo
y es una sensación estrafalaria,
estos ojos suicidas donde encierro
la bestia de la noche, son mi lápida
.
es siempre ineludible este momento,
donde la soledad intermediaria
parece convertirme en un pequeño
que no sabe vivir en la distancia
.
y por entre el silencio, un silente
grito que me atormenta se hace eterno
¿tu boca en otro mundo quiere hablar?
.
finalmente mi cuerpo ya no es tal
el silencio se hizo carcelero
y me envenena un sueño desgarrante
.
tú, mi poema - Verso libre 
traxe cara á miña escritura
porque a túa eras a poesía
.
versos o teu doce mirar
e rimas os teus amoríos
.
non sei porqué estiven ausente
todo un pasado sen verte
e sen saber escribir


#español#

te traje hacia mi escritura
porque tu eras la poesía
.
versos tu dulce mirar
y rimas tus devaneos
.
no sé porqué estuve ausente
todo un pasado sin verte
y sin saber escribir

No hay comentarios:

Publicar un comentario

saludos