van conmigo hacia la poesía...

pertenza - Rimas




ela deuno todo, mais eu case nada,
entón crin que me pertencía;
que con pouco amor, abondaba para amala,
eu arruinei a súa vida e non o merecía
.
con poucas caricias o enchía a alma
e ela co seu amor, amábame e morríase;
enchinlle de choro a súa bela mirada
pero ela fronte ao meu sempre sorría
.
crin que xamais a perdería,
se era todo o que ela tiña
pero a súa inocencia
evaporouse coa luz do día
.
agora sei moi ben o que me pedía
e son culpable de provocalo feridas
vai pasando o tempo e só penso nela
aínda que se foi coa luz do día
eu souben que había amor nas nosas vidas
pero tamén que non me pertencía
.


#a vuestro pedido, en español#
ella lo dió todo, mas yo casi nada,
entonces creí que me pertenecía;
que con poco amor, bastaba para amarla,
yo arruiné su vida y no lo merecía
.
con pocas caricias le colmaba el alma
y ella con su amor, me amaba y se moría;
le llené de llanto su bella mirada
pero ella frente a mi siempre sonreía
.
creí que jamás la perdería,
si era todo lo que ella tenía
pero su inocencia
se evaporó con la luz del día
.
ahora sé muy bien lo que me pedía
y soy culpable de provocarle heridas
va pasando el tiempo y solo pienso en ella
aunque se fue con la luz del día
yo supe que había amor en nuestras vidas
pero también que no me pertenecía
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

saludos